Het Bascour

Onderstaand onze huisregels

Villa het Bascour

Onderstaand vindt u onze Huisregels.

Dit huishoudelijk reglement hebben wij opgesteld om u een aangenaam een probleemloos verblijf te laten hebben. Wij verzoeken u vriendelijk om met de accommodatie en omgeving om te gaan zoals u zou wensen dat gasten met uw woning en leefomgeving om zouden gaan.

Door op de onderwerpen te klikken kunt u meer informatie lezen.

  • Niemand zal moedwillig iets beschadigen in de accommodatie, toch kan het iedereen overkomen dat er eens iets kapot gaat. Wij stellen het zeer op prijs als u ons eventuele schade snel meldt, zodat we samen tot een juiste oplossing kunnen komen. De accommodatie wordt op gebreken en ontbrekende zaken gecontroleerd voordat nieuwe gasten arriveren. Indien er toch schade wordt geconstateerd dan wordt dit verrekend met de borg.

  • Het is niet toegestaan door de poorten in de tuin te gaan. (hierachter lopen honden)

  • Het is niet toegestaan aan de kant van het woonhuis te komen.
  • Groepen jongeren waarbij het merendeel onder de 35 jaar is zijn niet welkom bij onze groepsaccommodatie. Wanneer blijkt dat hier tijdens de reservering over gelogen is hebben wij het recht u te weigeren in onze accommodatie.
  • Het is niet toegestaan om radio’s muziekinstrumenten of andere geluidsveroorzakers zodanig te gebruiken dat zij overlast bezorgen aan anderen.
  • Huisdieren zijn niet toegestaan.
  • Vuurkorven of enig ander openvuur is verboden.

  • Roken is binnenshuis verboden.

  • Binnenhuis gourmetten/frituren is verboden hierdoor gaat het brandalarm af, deze is doorgeschakeld met de brandweer de kosten worden verhaald op de huurders.

  • Er is een BBQ aanwezig deze mag buiten gebruikt worden, u mag ook buiten gourmetten.
  • De accommodatie moet veegschoon zijn bij vertrek. Wij verzorgen de eindschoonmaak.

  • De inventaris staat schoon en droog in de kasten.

  • Schoonmaakmateriaal vindt u in de keuken.

  • Het beddengoed hoeft niet afgehaald te worden.

  • Afval hoeft niet te worden gescheiden.

  • Wordt de accommodatie niet opgeruimd achtergelaten wordt dan kan dat tot gevolg hebben, dat aan u extra schoonmaakkosten in rekening worden gebracht.
  • Annulering meer dan 12 maanden voor aankomst, 10% van het totale commissiebedrag.

  • Annulering binnen 6 tot 12 maanden voor aankomst, 30% van het totale commissiebedrag.

  • Annulering binnen 4 tot 6 maanden voor aankomst, 70% van het totale commissiebedrag.

  • Annulering binnen 2 tot 4 maanden voor aankomst, 80% van het totale commissiebedrag.

  • AfAnnulering binnen 2 maanden voor aankomst, 95% van het totale commissiebedrag.

  • Annulering op of na de dag van aankomst, 100% van het totale commissiebedrag.